Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons best om deze in nieuwe conditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens het transport waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen 14 dagen er een melding van te maken bij ons . als het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos uw product vervangen voor een nieuwe . ( Dit geldt alleen voor de non-food producten)
Klachten
Het kan gebeuren dat er iets niet gepland gaat zoals normaal. Wij raden u aan klachten eerst bij ons kenbaar te maken, dit kunt u doen door te mailen naar info@snoepjess.nl .Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Indien uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.